Hier vind je de meest gestelde vragen en de antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail deze dan naar info@wooove.nl.
Ik wil een woning huren. Wat moet ik doen?
Stap 1:
Controleer eerst of je voldoet aan de gestelde inkomenseis. Deze inkomenseis kun je verderop in deze FAQ terugvinden.
Indien jouw inkomen lager is, kunnen we je helaas geen woning toewijzen.
Stap 2:
Bekijk het woningaanbod op de website en klik op de woning voor meer details. Klik op de knop “Reageer” om je interesse achter te laten.
Stap 3:
De appartementen zijn nog bewoond. Wij plannen een bezichtigingsmoment in met de vertrekkende huurder. Je ontvangt een e-mail van ons als we je hiervoor kunnen uitnodigen.
Wanneer je geen e-mail ontvangt met een uitnodiging voor de bezichtiging, blijft jouw interesse natuurlijk wel geregistreerd. Je blijft reservekandidaat en wij nemen contact met jou op als we je alsnog een woning kunnen toewijzen.
Ik wil op de hoogte blijven van het toekomstige aanbod. Wat moet ik doen?
Moet ik inschrijfkosten betalen?
Wat zijn de inkomenseisen om te huren?
Kan ik als student een huurwoning krijgen?
Welke documenten dien ik aan te leveren / uploaden?
Waar kan ik een werkgeversverklaring vinden?
Waar kan ik een verhuurders / hypotheek verklaring vinden?
Hoe worden de appartementen toegewezen?
Wat is de minimale huurtermijn?
Wat zijn de servicekosten?
De servicekosten bedragen € 92,- per maand. Dit zijn kosten bovenop de kale huur.
Waarvoor betaal ik servicekosten?
Huren is zorgeloos! Waarom?
Is er een woning te bezichtigen?
Moet ik nog een vloer leggen en waar moet ik rekening mee houden?
Hoe wordt de keuken opgeleverd?
Hoe wordt de badkamer opgeleverd?
Waar bevindt zich de wasmachine aansluiting?